VOLUNTARIS PER L'OBSERVACIÓ....

El dia 14 d’abril, dijous, es va fer una activitat adreçada a totes les persones inscrites com a voluntàries o aprenentes al Voluntariat per la llengua del CNL Eramprunyà (que inclou els serveis locals de català de Castelldefels, Gavà, Sant Boi de Llobregat i Viladecans).

L'activitat va constar d’una xerrada i una sessió d’observació astronòmica a l’Observatori Astronòmic de l’Agrupació Astronòmica de Castelldefels a càrrec del socis Alfonso López Borgoñoz, Francisco Minero i Eladi Gandía.




Posted by Picasa

Comentarios

  1. Gràcies per tot!

    Una abraçada,

    Cati Rivera
    Dinamitzadora del Voluntariat per la llengua
    CNL Eramprunyà
    Consorci per a la Normalització Lingüística

    ResponderEliminar
  2. Buenos días, mi nombre es Nanci Franco. Soy guatemalteca y estoy buscando a una amiga que se llama Milena Orlandini. Fuimos compañeras en años de colegio. Usted ha mencionado en sus textos y fotos a una persona con el mismo nombre. No sé si se trata de la misma, pero el nombre de ella no es común. Si usted pudiera por favor ayudarme a contactarla para salir de dudas, se lo agradeceré mucho! Mi email es nanci_franco@yahoo.com
    Mil gracias!!!

    ResponderEliminar
  3. Hace tiempo perdimos el contacto con ella. Pero algún socio o socia quizás tenga su nuevo correo electrónico. Lo buscamos y le escribimos para ella para comentarle que has escrito. Gracias, Nanci.

    ResponderEliminar
  4. Hola Nanci, Hemos pasado el contacto a una amiga que creo aún mantiene el contacto con ella. Espero que te escriba pronto

    ResponderEliminar

Publicar un comentario